Ik ben Christiaan en ik wil aandacht voor fietsers in de stad.
Bij StadsMakers heb ik mij bezig gehouden met mobiliteit en milieu.
Ik wilde heel graag mensen motiveren om meer te gaan fietsen met als doelgroep jongeren en werkzoekenden. In een brainstorm sessie met mijn coach kwamen we op het idee om een fietstocht te organiseren naar eventuele toekomstige werkplekken om de deelnemers te laten zien wat voor werkplekken er allemaal op fietsafstand zijn.
Na het definiëren van de challenge begon ik aan een branding ontwikkelen. Ik heb een Instagram pagina aangemaakt, een leuke slogan bedacht en probeerde op die manier deelnemers te zoeken. Ook plaatste ik op LinkedIn een oproep met de vraag waar ik langs zou kunnen komen. Via via heb ik kunnen regelen dat we bij de workplace vitality op bezoek konden komen.
Maar ook aan communicatie en branding voor het project. Ik heb geleerd om te netwerken en contact te leggen met mensen die ik nog niet ken, maar ook hoe ik mijn mening politiek correct kan uitspreken naar mensen zodat er goed wederzijds respect kan ontstaan. Daarbij heb ik ook heel veel leuke enthousiaste jonge mensen leren kennen!
De challenge van
Christiaan